Heb je een vraag? Ons team staat voor je klaar om hem te beantwoorden.

Adres
De Huchtstraat 39
1327EC Almere
KvK 82418039
BTW NL862463245B01
Email
info@swartz-aviation.nl
Telefoon
085 750 7777

Veelgestelde vragen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Van elke bestelling sturen we naar het opgegeven e-mailadres een bevestiging. Het kan zijn dat deze soms pas na een half uur (of later) binnenkomt. Dit heeft kan te maken hebben met de betaalservice die de terugmelding van betaling niet altijd direct aan ons doorgeeft. Ook kan het zijn dat onze bevestigingsmail door je internetprovider als spam wordt gezien. Indien je een bestelling geplaatst hebt en geen bevestigingsmail ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via info@mijnbonbox.nl. LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Is het mogelijk om mijn bestelling met spoed te versturen?
Voor alle producten geldt dat wij ze binnen 4 werkdagen verzenden, tenzij anders aangegeven. Dit gebeurt via een geautomatiseerd proces dat we niet kunnen versnellen. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren van gepersonaliseerde producten is helaas niet mogelijk, aangezien het speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Bij een productiefout is het wel mogelijk om jouw product retour te sturen. Je bestelling zal dan opnieuw geproduceerd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@mijnbonbox.nl
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je krijgt tijdens het bestelproces een aantal stappen waarmee je terug kan naar om je bestelling aan te passen of om deze uit je winkelmandje te halen. Wanneer je de bestelling definitief hebt gemaakt kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. Je bestelling wordt namelijk direct doorgestuurd en in productie genomen.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Wij vinden het enorm vervelend als je niet tevreden bent. Bij BonBox streven we ernaar om al onze klanten 100% tevreden te maken. Je kunt contact opnemen met de klantenservice via info@mijnbonbox.nl. Het zou fijn zijn als je je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe kan voegen.
Hoe groot is de verpakking die ik heb gekozen?
Je kunt in de productomschrijving zien welk type doos je hebt besteld en welke formaten dit zijn. Zo weet je zeker dan je cadeau hierin past.
Kan ik in één bestelling ook meerdere BonBoxen bestellen?
Ja, dat kan! Als je eerste BonBox in je winkelmandje ligt, kun je daarna opnieuw naar de homepage om een tweede box te selecteren en personaliseren. Als je klaar bent, reken je de volledige bestelling in één keer af.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd is?
BonBox maakt en verzendt je bestelling binnen 2 werkdagen. Dit gaat in vanaf de eerstvolgende werkdag na ontvangst van je betaling. Zodra we je bestelling verzenden, ontvang je een bevestigingsmail met de dag van levering. Afhankelijk van verzending duurt dit 1 à 2 werkdagen.